Beste console

Deel

Enquête

Welke console is de beste ?

[ 1 ]
    25% [25%] 
    [ 1 ]
    25% [25%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 1 ]
    25% [25%] 
    [ 1 ]
    25% [25%] 

Totaal aantal stemmen: 4
    brendentje
    Admin

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Leeftijd : 24

Beste console

Bericht  brendentje op ma jun 01, 2009 11:58 am

Er zijn heel veel game consoles tegenwoordig.Welke vind je de beste ? Ik personelijk de Wii. Het is een totaal andere manier dan spelen dan bij andere consoles. Je beleeft het spel gewoon echt zoals bijvoorbeeld bij Wii Sports.

Gast
    Gast

Re: Beste console

Bericht  Gast op ma jun 01, 2009 12:11 pm

Voor nu heb ik op de DS gestemd. Heel misschien dat ik voer een tijd een PS3 heb, maar misschien ook niet, kzie wel. =)
    blooddrops_
    Moderator

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 24

Bericht  blooddrops_ op ma jun 01, 2009 12:19 pm

De beste console is de xbox360. Het heeft de beste grafische beelden en spellen. De spellen op de xbox zijn het best afgewerkte. Ook heeft deze console meer vrijheden op spellen. Op DS, PSP, ... , zijn de spellen niet volledig en meestal ingevoerd met mini-games? Waardoor je het echte spel niet meer hebt. Neen, xbox 360 is de beste.

Melo

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Leeftijd : 23

Bericht  Melo op vr jun 26, 2009 7:30 pm

Moeilijk Razz. Ik heb nooit een Xbox 360 of Wii of andere grotere spelcomputers gehad, dus ben nogal klunzig met de controller en dan is het al snel niet leuk, haha Razz. Ik heb wel een Nintendo DS en de Nintendo DSi lijkt me natuurlijk veel leuker (probeer me pa over te halen die te kopen en dan ruilen we Razz.). Ik vind de Nintendo DSi toch het leukst, het is zo heerlijk old skool, portable en je kan met iedereen spelen ^^. Playstation portable is eigenlijk ook goed... Goede kwaliteit film, muziek, spellen en megaveel.
    Ook heb je op de Nintendo DSi niet van die platform games, of dat je een karakter bent en verder moet komen etcetera, ik loop altijd vast. Daarbij is het voor jong en oud en ik vind het altijd geweldig om samen te spelen ^^. Nintendo DSi old skool <33.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu zo dec 16, 2018 5:24 am