chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Mijn Restaurant : Kortrijk wint

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Mijn Restaurant : Kortrijk wint Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Empty Mijn Restaurant : Kortrijk wint

    Bericht  brendentje di jun 02, 2009 8:13 pm

    De twee restaurants Dell'ano en Bigaraux hebben hun best gedaan en hebben alles in de strijd gegooid. De uiteindelijke winnaars zijn is Dell'ano uit Kortrijk geworden. Rani en de jury stapten uit limo bij Claudio en Gaëlle. Ze kregen de sleutels van het restaurant die in totaal een goede 300 000 euro waard is. Wat vind jij van de uitslag?
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Mijn Restaurant : Kortrijk wint Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Empty Re: Mijn Restaurant : Kortrijk wint

    Bericht  blooddrops_ vr jun 05, 2009 6:41 pm

    Ik heb het niet gevolg gehad. Maar wat ik zelf vind is dat het een aardige duit is om met je restaurant te beginnen. Allé beginnen? Om verder te gaan. Want het restaurant is al opgebouwd enzo. Ik hoop dat ze er nog veel geluk mee hebben.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Mijn Restaurant : Kortrijk wint Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Empty Re: Mijn Restaurant : Kortrijk wint

    Bericht  brendentje za jun 13, 2009 6:05 pm

    Zelf ben ik niet zo tevreden met de uitslag. Ze kunnen dan wel goed eten hebben en ze kunnen goed interieur hebben maar veel sympathie is er niet. Geen wonder dat er op het laatste moment nog mensen zijn vertrokken. Gaëlle is nog vriendelijk maar Claudio zegt dingen die je als chefkok niet moet zeggen. Domme duif zeggen tegen je trouwste klant en zeggen dat je kokende saus in je vriendin haar gezicht gaat gooien vind ik gewoon niet kunnen.

    Limburg heeft ook altijd pech. Vorig jaar had de krant Het Belang van Limburg het telefoon nummer voor leuven gepubliceerd i.p.v dat van Hasselt en dit jaar konden de smsen van Sint-Truiden en nog een andere stad niet doorgevoerd worden door een fout bij mobistar.
    Kortom televoting ik ben er geen fan van.

    Gesponsorde inhoud


    Mijn Restaurant : Kortrijk wint Empty Re: Mijn Restaurant : Kortrijk wint

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 4:10 am