chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  brendentje za jun 06, 2009 11:48 am

    Na twee spannende halve finales hebben Söderling en Federer zich geplaats voor de finale van Roland Garos. Hoe denken jullie hierover. Wie gaat er winnen?
    avatar
    Gast
    Gast


    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Re: Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  Gast za jun 06, 2009 12:16 pm

    Waar gaat het eignelijk over, misschien een kleine inleiding oid? 8-)
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Re: Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  blooddrops_ za jun 06, 2009 6:36 pm

    Federer is de beste tenisser en die andere ken ik niet zo goed, maar die is ook weer heel goed. Wel ik hoop dat Federer wint, hij is super goed en het zou zijn eerste overwinning zijn op Roland Garros. De enigste die hij nog niet heeft. Buiten dat al is hij ook nog eens knap, maar dat is bijzaak.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Re: Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  brendentje za jun 06, 2009 9:07 pm

    Ik hoop juist dat soderling wint. Je moet toch al een straffe speler zijn om Nadal uit te schakelen in een tennismatch. Het zijn toch altijd de zelfde geweest die wonnen. Was het niet Nadal dan was het Ferderer die wint. Ik denk niet dat soderling het gaat halen van Federer maar ik blijf hopen.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Re: Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  blooddrops_ zo jun 07, 2009 5:25 pm

    Federer won!! Brenden ik ben het niet eens. Federer is de beste tenisser ooit. Hij heeft alles gewonnen behalve goud op de olympische spelen. En Nadal? Zijn spieren al gezien, ene van net 20 kan dat niet hebben. Het spijt me Nadal is onverdient. Ik vind het zeer verdient tegenover Federer.

    Gesponsorde inhoud


    Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale Empty Re: Roland Garos: Soderling en Federer zitten in de finale

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 8:45 pm