Verkering vragen/Mee uit vragen

Deel

Melo

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Leeftijd : 23

Verkering vragen/Mee uit vragen

Bericht  Melo op zo jun 21, 2009 2:12 pm

Er zijn mensen die hebben altijd de grootste stress en zenuwen als ze iemand verkering vragen, anderen durven het gewoon helemaal niet. Zelf ben ik wel stressachtig, maar als ik het wil weten, dan laat ik mezelf niet twijfelen en dadelijk ben je nog te laat. Als ik het gevoel heb dat ik diegene goed genoeg ken en ik wil het, dan doe ik dat gewoon en punt (hoe gestresst ik ook ben).
    Hoe zit dat met jullie?
    brendentje
    Admin

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Leeftijd : 24

Re: Verkering vragen/Mee uit vragen

Bericht  brendentje op zo jun 21, 2009 8:26 pm

Ik heb ook altijd stress vooral als je denkt dat het ook mis kan gaan. Maar inderdaad je moet er gewoon op afgaan.
    blooddrops_
    Moderator

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110

Bericht  blooddrops_ op wo jun 24, 2009 6:22 pm

Meestal als ik iemand nog niet in het echt heb gezien of mee ben weggeweest, ben ik chill en vraag ik mij wat die van mij denkt. Maar als ik een vriendje ben ik veel nerveuzer en heb ik kriebels en kan de tijd niet sneller vooruit gaan. Maar mee uit vragen kan ik gewoon echt niet. Meestal stuur ik dan hints zodat die ander nog vraagt. Want meestal denk ik dan dat die andere dat niet wil.

Melo

waarschuwingslevel :
    0 / 1000 / 100

Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41

Bericht  Melo op vr jun 26, 2009 4:12 pm

Msn is al helemaal moeilijk, want daarna moet je diegene onder ogen zien xD. Maar ik val meestal op mensen die in een andere klas ofzo zitten en dan kan je dat moeilijk op school , of tijdens sport, vragen. Dus doe ik het over msn. Al zou ik in het echt liever hebben. Ik denk altijd maar; doen en dan ben je er vanaf. Ik vraag meestal alleen als ik denk dat diegene mij ook leuk vind en anders is het al over voordat ik het wil vragen, tot nu toe altijd succes gehad en vonden ze me insgelijks leuk. Maar ik heb nog niet zo heel veel mensen gevraagd Wink, zo snel word ik niet verliefd.

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 19, 2018 12:09 pm