chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    jouw muziekgenre

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    jouw muziekgenre Left_bar_bleue0 / 1000 / 100jouw muziekgenre Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    jouw muziekgenre Empty jouw muziekgenre

    Bericht  blooddrops_ vr jun 05, 2009 6:35 pm

    Mijn lievelingsmuziekgenres zijn: metal, punk, gothic, rock. Maar het allerliefste heb ik nog metal. Ik ga helemaal op in met die muziek. Ik voel me leven, adrenaline door mij heen stromen. Gewoon geweldige muziek. Ook de songteksten komen overeen met hoe ik mij voel. Het is super muziek. Welke genre hebben jullie het liefst? En waarom?
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    jouw muziekgenre Left_bar_bleue0 / 1000 / 100jouw muziekgenre Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    jouw muziekgenre Empty Re: jouw muziekgenre

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:00 pm

    Genres in de richting van rock, ik vind alles in die richting goed, maar Screamo heeft mijn voorkeur, bijvoorbeeld Silverstein.
    Ik vind de gitaar, de drum en de songteksten met het gescream gewoon mooi en het raakt mij inderdaad, weet precies wat je bedoeld ^^. Verder ben ik er gewoon mee opgegroeid. Verder interesseer ik me ook wel in pop en vind het niet erg als dat ergens opstaat, alleen als ik thuis ben zet ik tochh mijn eigen CD'tjes op Wink. Zonder mijn muziek zou ik niet kunnen leven, that's for sure Razz.

      Het is nu za apr 27, 2024 5:40 am