chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    kledingstijl

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    kledingstijl Left_bar_bleue0 / 1000 / 100kledingstijl Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    kledingstijl Empty kledingstijl

    Bericht  blooddrops_ di jun 09, 2009 8:08 pm

    Welke kledingstijl appreciër je totaal niet en welke vind je gewoon magisch? En welke heb je zelf? Ik zelf heb de stijl metalhead-gothic, ik heb ook wel punk kleren. Wat draag ik dus? Corsettes, all-stars, skinny broeken(zwart), zwarte t-shirts en liefst band t-shirts, rokken, en ga zo maar verder. Mijn haren zijn nog normaal momenteel maar ik wil waarschijnlijk zwarte mesjes zetten.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    kledingstijl Left_bar_bleue0 / 1000 / 100kledingstijl Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    kledingstijl Empty Re: kledingstijl

    Bericht  brendentje di jun 09, 2009 9:01 pm

    Een echte kledings stijl heb ik niet en ik volg de mode ook niet. Maar het is ook niet dit ik iedere dag in een hemd naar school ga. Polo's draag ik graag en voor de rest wat ik mooi vind. Wat ik totaal niet zou aandoen is alleen zwart ofzo(niks tegen jou) maar dat past gewoon niet bij mij.Crocks zou ik helemaal nooit aandoen.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    kledingstijl Left_bar_bleue0 / 1000 / 100kledingstijl Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    kledingstijl Empty Re: kledingstijl

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:28 pm

    Het ligt eraan in wat voor bui ik ben wanneer ik ga winkelen. Ik ben meestal 's winters een beetje emo/gothic/punk, blijkbaar, want iedereen labelt me altijd zo. In de zomer en lente ben ik een hippie en soms wat prep ertussen door Razz. Ik kan mezelf niet echt een label opplakken, want de ene dag voel ik me beter in mn punk outfitje en de andere dag in mijn hippie outfitje. Ik zit nog een beetje op het randje en experimenteer in mijn kledingstyle. (Denk dat ik me het meest in scene thuis zou voelen, maar ben beetje bang om echt definitief de lijn te trekken en het commentaar van iedereen Razz. Het is toch een verandering. Je kan zeggen dat je jezelf niet hoeft te labelen, maar zo voelt het niet.)

    Oei dat was een vage post xD.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    kledingstijl Left_bar_bleue0 / 1000 / 100kledingstijl Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    kledingstijl Empty Re: kledingstijl

    Bericht  blooddrops_ zo jun 21, 2009 7:09 pm

    Ja, labelen kan ik me ook niet echt zo. Ik ben nu heel erg aan experimenteren in het altenatieve kant. Maar als ge me ziet dat zeggen de meeste toch, gewoonweg metalhead. Ik heb ook punk kledij. Maar dat draag ik veel minder. En btw. Melo je post was helemaal niet vaag.

    Gesponsorde inhoud


    kledingstijl Empty Re: kledingstijl

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:57 pm