chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Camping of hotel?

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Camping of hotel? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Camping of hotel? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Camping of hotel? Empty Camping of hotel?

    Bericht  brendentje ma jul 13, 2009 11:22 am

    Er zijn natuurlijk veel meer verblijfplaatsen op vakantie. Maar de meestgebruikte zijn hotels en campings. Welke gebruik jij altijd?
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Camping of hotel? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Camping of hotel? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Camping of hotel? Empty Re: Camping of hotel?

    Bericht  blooddrops_ ma jul 13, 2009 11:03 pm

    Het ligt nu wel een beetje moeilijk. Maar ik denk dat ik toch voor campings ga.
    Hotels zijn goed voor ene nacht te blijven overnachten. Maar dat is het dan ook. Want altijd het zelfde buffet, strand en zee, mensen, kleine kamers en gemoogt absoluut niet veel kabaal maken. Op een camping kan je je uitleven, doen wat je wilt. Je hoeft niet naar andere te kijken. Op
    een camping kan je barbequen, zwembad, ... en je hoeft er niet te blijven. Je eet wanneer je wilt, want je bent van niks afhankelijk. En ook wat kabaal maken is niet erg. Want de meeste doen het. Ook nog eens is dat je rapper landgenoten gaat vinden in bepaalde camping of taalgenoten. Als je dan naar vacansoleil gaat (nederlandse campingmaatschappij) zijn er veel nederlands en belgen. Dus is het al gemakkelijker gaat als het gaat om kennis te maken anderen.
    Keuzes gaat dus naar camping.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Camping of hotel? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Camping of hotel? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Camping of hotel? Empty Re: Camping of hotel?

    Bericht  brendentje di jul 14, 2009 12:35 pm

    Daar volg ik je niet helemaal in hoor. Een hotel heeft niet altijd het zelfde buffet,niet altijd kleine kamers en er is zeker genoeg te doen om meer dan een dag te blijven. Vrienden maken kan je overal dus ook in hotel en dat je altijd met dezelfde mensen zit is ook niet waar want er komen er weer aan en er gaan der weer weg. Op de camping is dat net hetzelfde. Wat je wel niet moet doen is de hele dag aan het zwembad van je all in hotel hangen. Dan is je vakantie verpest. Je moet als je in een hotel bent je vakantie combineren met hotel en de mogelijkheden van de stad. Dus mijn voorkeur gaat naar een hotel.

    Gesponsorde inhoud


    Camping of hotel? Empty Re: Camping of hotel?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 6:12 am