chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Ga je op vakantie?

    avatar
    Gast
    Gast


    Ga je op vakantie? Empty Ga je op vakantie?

    Bericht  Gast zo mei 31, 2009 2:08 pm

    Ga jij op vakantie? DE zomervakantie komt er bijna aan en veel mensen zullen weggaan, en anders is de meerderheid wle thuis!

    Ik ga iig werken, wij gaan ook nie top vakantie, maar hoe zit met jullie?
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Ga je op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ga je op vakantie? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  brendentje zo mei 31, 2009 2:41 pm

    Men ouders en men oma en opa hebben er lang over zitten nadenken en nu gaan we dus toch op vakantie. Weeral Spanje maar dit jaar in Cambrils. We gaan met de auto. De meeste denken dat met de auto op reis gaan vervelend is maar dat valt goed mee. Ik reis mee met men oma en opa opweg naar spanje.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Ga je op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ga je op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  blooddrops_ zo mei 31, 2009 8:10 pm

    Ik ga dit jaar voor de 2e keer naar sardinië, zeer plezant eiland. Het is er zeer warm en mooi, echt aan te raden. We gaan ook met de auto eerst tot in Zwitserland, daar overnachten we en daarna rijden we door naar Livorno waar we de nachtboot nemen. Ik kijk er heel hard naar uit. ^^
    avatar
    Gast
    Gast


    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  Gast zo mei 31, 2009 8:20 pm

    blooddrops_ schreef:Ik ga dit jaar voor de 2e keer naar sardinië, zeer plezant eiland. Het is er zeer warm en mooi, echt aan te raden. We gaan ook met de auto eerst tot in Zwitserland, daar overnachten we en daarna rijden we door naar Livorno waar we de nachtboot nemen. Ik kijk er heel hard naar uit. ^^

    En dat is een Eiland van welk land? Ik ben niet zo bekend met eilanden enzo, opzich...
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Ga je op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ga je op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  blooddrops_ zo mei 31, 2009 8:22 pm

    Van Italië, het is afhankelijk van Italië. Het ligt onder Corsica, langs Italië en Spanje. Ik hoop dat je het ongeveer kunt situeren.
    avatar
    Jarno


    waarschuwingslevel :
    Ga je op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ga je op vakantie? Right_bar_bleue

    Aantal berichten : 19
    Join date : 07-06-09

    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  Jarno ma jun 15, 2009 6:04 pm

    Ik ga eerst 2 weken met een goede vriendin waarschijnlijk op vakantie bij opa en oma in Spanje. Daarna 2 weken met pa en ma en daarna 2 weken werken.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Ga je op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Ga je op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 7:39 pm

    Ik ga voor het eerst buiten Europa Smile. We gaan een vriend opzoeken in Singapore, hij woonde eerst vlakbij ons, toen in Köhlen en nu in Singapore. Dus we bezoeken hem en boeken er gelijk de hele vakantie omheen, Borneo, Kuala Lumpur, Sandakan Very Happy!
    3 Weken. Ik ben zo blij ... alleen al om het feit dat ik buiten Europa ga xD Laat staan Singapore zelf, de apen, hoe lang we gaan.... <3

    Gesponsorde inhoud


    Ga je op vakantie? Empty Re: Ga je op vakantie?

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 14, 2024 6:57 am