chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Lievelingstijdschrift

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Lievelingstijdschrift Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lievelingstijdschrift Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Lievelingstijdschrift Empty Lievelingstijdschrift

    Bericht  brendentje wo jun 03, 2009 4:20 pm

    Hoi,
    Iedereen heeft wel zijn of haar favoriete tijdschrijft. Nu wil ik weten welk tijdschrift dat voor jullie is. Bij mij is dat Quest. Een nederlands wetenschapsblad. Schrik niet van het woord wetenschap want saai is het helemaal niet. Soms zijn er wel artikels zijn vanwaar ik denk : mm daar krijg ik slaap van. Zo proberen wetenschap op een intresante manier te brengen met leuke,bizzar en gedurfde artikels.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Lievelingstijdschrift Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lievelingstijdschrift Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  blooddrops_ wo jun 03, 2009 5:41 pm

    Volgens mij is en blijft wetenschap een saai onderwerp, alhoewel er zeer intressante wetenschaponderwerpen zijn. Maar dan zoek ik ze eigenlijk nogal ver. Maar ik ik ben fan van de cosmopolitan en de joepie. De joepie is een tienerblad, cosmopolitan is een vrouwenblad. De joepie is een zeer plezierijke tijdschrift en cosmopolitan zeer intressant. Ps: er staan meestal zeer mooie jongens in.
    avatar
    Gast
    Gast


    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  Gast wo jun 03, 2009 6:02 pm

    Echt niet, wetenschaps onderwerken zijn te gek, en boordevol informatie ^^

    Ik lees altijd de Donald Duck. En ik heb Jetix, maar wil er eigenlijk vanaf.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Lievelingstijdschrift Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lievelingstijdschrift Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  brendentje wo jun 03, 2009 6:06 pm

    Jeffrey schreef:Echt niet, wetenschaps onderwerken zijn te gek, en boordevol informatie ^^

    Ik lees altijd de Donald Duck. En ik heb Jetix, maar wil er eigenlijk vanaf.
    Oh heb ik ook een tijdje gelezen. Ik heb er nog pakken van liggen hier.
    avatar
    Gast
    Gast


    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  Gast wo jun 03, 2009 6:07 pm

    Heb vanaf 2004 vrijwel alles, heel veel van ervoor nog zelfs. Zelfs jaren 50 dacht ik, en Pockets heb ik ook.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Lievelingstijdschrift Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lievelingstijdschrift Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  blooddrops_ wo jun 03, 2009 6:07 pm

    Mag ik echt stom doen? Maar als je echt wetenschappen super boeiend vind? Eigenlijk zitten die roddeltijdschriften dan ook vol met wetenschapsonderwerpen. Wetenschap is boeiend als niet te lang en niet te vaak en niet te uitbreidend is waardoor het langdradg word. Maar het is ieder het zijne.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Lievelingstijdschrift Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Lievelingstijdschrift Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:04 pm

    Ik las altijd trouwsgewijs de Hitkrant, maar vind het nu echt oninteressant worden en dus koop ik de Fancy als ik hem ergens zie liggen. Het is gewoon een meidenblad wat alles bevat, probleemrubrieken, mode, liefde en vriendschap. Vind hem ook mooi in mekaar gezet. Wetenschap vind ik wel boeiend, maar dan moet het wel een onderwerp zijn dat me ligt en het moet duidelijk uitgelegd zijn. Zoals National Geographic, dat lees ik wel graag. Verder 101 woonideeën, ik smelt gewoon bij al die interieurs, heb ik van mijn ma denk ik, haha.

    Gesponsorde inhoud


    Lievelingstijdschrift Empty Re: Lievelingstijdschrift

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 2:00 am