chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Welke sport doe jij?

    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Welke sport doe jij? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Welke sport doe jij? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Welke sport doe jij? Empty Welke sport doe jij?

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:23 pm

    Zoals de titel zegt, welke sporten beoefenen jullie? En als het een niet zo bekende sport is, wat doe je er dan?
    Hoe serieus doe je het? Hoe vaak train je? etc. Very Happy
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Welke sport doe jij? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Welke sport doe jij? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Welke sport doe jij? Empty Re: Welke sport doe jij?

    Bericht  brendentje vr jun 26, 2009 5:30 pm

    Ik wil heel graag tennis doen maar ik mag niet van men ouders omdat het meer dan 200 euro kost en ik het misschien niet ga afmaken omdat ik de tekenschool en de muziekschool niet heb afgemaakt.(muziek school wel 3 jaar en een paar maanden gedaan) Maar dat komt nog wel misschien ik wil er voor gaan.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Welke sport doe jij? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Welke sport doe jij? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Welke sport doe jij? Empty Re: Welke sport doe jij?

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:37 pm

    Als ik iets graag wil, weten mijn ouders dat ik het ook wel een poos lang doe.
    Maar ik ben niet echt goed in sporten en dan gaat iedereen altijd weer door naar een andere groep terwijl ik achterblijf.
    En ik zei altijd voordat ik ga; ik wil nieeet . xD Al vond ik het dan wel leuk. Ik zou wel graag weer een sport willen doen,
    maar omdat ik weer op gitaarles ga, heb ik geen tijd ( en mijn ouders misschien geen geld, nooit echt over gehad).
    Doe genoeg PE(physical education .. hoe heette het ... lichamelijke opvoeding Razz) en fietsen.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Welke sport doe jij? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Welke sport doe jij? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Welke sport doe jij? Empty Re: Welke sport doe jij?

    Bericht  blooddrops_ vr jun 26, 2009 10:43 pm

    Ik buikdans en doe ju jutsu. Alle buikdansen is de verkeerde benaming. Het is orientaalse dans. Dat doe ik nu 1keer per week en volgend jaar(dus vanaf september) misschien 2keer per week. Gewoon om nog meer bij te leren. En dan ook bij 2clubs. Ju jutsu doe ik 2keer per week, het zeer ontspanned, en vaak is er ook een ontspannend de sfeer, dus beschouw ik het als ontspanning. Weg van al die schoolstress. En weet je voetballen is ook leuk, maar dan gewoon om af en toe te doen. Vroeger wou ik ook tennis gaan doen, slecht ben ik allesinds niet. En ik sport supergraag. Stil zitten doe ik niet graag, ik verveel me gewoon veel te snel. Dat is het nadeel aan de zomervakantie, dat de sporten stoppen tot september.

    Gesponsorde inhoud


    Welke sport doe jij? Empty Re: Welke sport doe jij?

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 09, 2024 8:41 pm