chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Vechtsporten

    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Vechtsporten Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vechtsporten Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Vechtsporten Empty Vechtsporten

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:28 pm

    Hebben jullie op een verdedigingsport of vechtsport gezeten? En welke band waren jullie, als jouw vechtsport banden had?

    Ik heb op karate gezeten, mijn pa heeft karate gedaan en doet nu jiu jiutsu. Ben er af gegaan na een redelijke poos er op te hebben gezeten. Maar iedereen was ouder en ging een groep verder, of naar een andere dag, terwijl ik achterbleef met nog twee en dan waren we dus met een oneven aantal. Jammer:P. Gelukkig verleer je het nooit meer helemaal, anders was het wel zonde geweest ^^.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Vechtsporten Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vechtsporten Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Vechtsporten Empty Re: Vechtsporten

    Bericht  blooddrops_ vr jun 26, 2009 10:46 pm

    Wel ik doe ju jutsu, ik zit in de jeugdgroep/ de volwassen. Het is een verdedigingssport. Ik doe het 2keer per week. Ik heb voor de moment groen, maar het is zeer ontspannend. Dat is z'on moment dat ge totaal geen stress hebt. het nadeel is dat ik mijn oefening vaak vergeet en de details als ik moet uitvoeren. Ach kom, het is alleen ambetanter voor de leerkracht. Ook ambetant is de examens voor je gordel. Het leuke vind ik trappen, kata's worden saai na een tijdje, en kloppe is ook plezant. Daarmee lijkt kickboxen mij zeer plezant.

      Het is nu do mei 09, 2024 7:06 pm